Klienti nás zastihnou ve dne i v noci

Slovenská spořitelna, největší univerzální komerční banka na Slovensku, věnuje velkou pozornost vývoji nových produktů a služeb. Za klíčovou složku považuje též rozvoj komunikace klientů s bankou prostřednictvím moderních komunikačních kanálů. Cílem je vystupovat na trhu nejen jako spolehlivá a inovativní banka, ale i jako společnost, která rozumí potřebám moderních lidí.

 

Požadavky zákazníka

  • implementovat moderní komunikační kanály, které šetří čas i finance, jsou dostupné pro každého s přístupem na internet
  • zpřístupnit komunikační kanály, které vyhovují náročným, dynamickým mladým lidem: chat a webové aplikace
  • zabezpečit komunikační kanály tak, aby splnily nejpřísnější bezpečnostní standardy

Naše řešení

  • na základě dlouholeté spolupráce navrhl Soitron tři nové komunikační kanály - SporoCHAT (písemná komunikace prostřednictvím chatovacího okénka), SporoCALL (volání z webové stránky) a Skype
  • nové komunikační kanály Sporotelu jsou nadstavbou zákaznického centra a poskytují stejné služby včetně bankovních operací jako při použití klasické telefonní zákaznické linky
  • díky těmto inovacím, získala banka v soutěži "Hermes komunikátor roka 2013" ocenění veřejnosti za nejlepší komunikační infrastrukturu v oblasti Bankovnictví

 

Gabriel Sepeši,  ředitel Sporotelu, Slovenská spořitelna

“SporoCALL je zabezpečený a data zadané přes webové stránky jsou šifrované. Díky tomu je i přes tento kanál možné poskytnout stejné služby, vč. bankovních operací, jako při volání z telefonní sítě. Za tento telefonát se ale neplatí. Tak je možné jednodušše a bezpečně řídit operace na svém účtě i ze zahraničí."