Kontaktní centrum hraje ve společnosti významnou úlohu. Bývá primárním, dokonce někdy i jediným komunikačním kanálem s klienty. Proto je v dnešní době důležité, aby bylo efektivní, spolehlivé, ale zároveň inovativní a dynamicky reagující na požadavky trhu. Moderní "omni-channel" kontaktní centrum propojené s podnikovými aplikacemi, umožní přistupovat i k velkému počtu klientů individuálně, prostřednictvím tradičních (hlas, e-mail, fax) i inovativních (web collaboration, co-browsing, chat, sociální sítě, video) komunikačních kanálů.

POMŮŽEME VÁM ZAJISIT

Multikanálové kontaktní centrum

umožňuje klientům využít různé komunikační kanály

Samoobslužná řešení

hlasová a video IVR

Reportování a Wallboardy

efektivní měření výkonu

Workforce optimalization

optimalizace využití a vyhodnocování kvality poskytovaných služeb

Integrace s CRM a dalšími informačními systémy

Proč právě s námi

0

v roce 2002 jsme implementovali první IP call centrum v regionu CEE

85000

kontaktní centra pod naší správou denně zpracují více jak 85000 hovorů

390

na naše kompetence a profesionalitu se spoléhá více jak 390 zákazníků

0

ušijeme vám kontaktní centrum na míru

0

počet lokalit v ČR (Praha, Ostrava, Olomouc, Liberec)

VYBEREME S VÁMI TU SPRÁVNOU TECHNOLOGII. KONTAKTUJTE NÁS.


Grid 4 left
Grid 8 right
Image CAPTCHA

Napište text uvedený na obrázku