požadavky
- Integrovat HP Service Manager (HPSM) s existujícím SAP systémem, který aktuálně využíval klient HPE – dva nekompatibilní systémy neschopné spolu komunikovat.
- Velký důraz byl kladen na zachovávání dat, dostupnost, šifrování a kontinuitu služeb.
- Vytvořit alternativní řešení, které dokáže efektivně vyřešit vzniklé problémy.
Toto řešení ukázalo, jak umíme:
- Integrovat několik platforem bez jakéhokoliv negativního dopadu na byznys. Propojit nekompatibilní systémy tak, aby dokázaly spolupracovat.
- Pracovat na složitých a náročných projektech, přičemž je schopné dodržet velmi přísně stanovené termíny.
- Řešit problémy na nejvyšší možné úrovni.
- Vyvinout škálovatelné řešení pro libovolný objem transakcí.
výsledky
IT Smart + je nová unikátní služba, kterou Soitron nabízí podnikům, které čelí podobným výzvám.
Řešení, díky kterému je zajištěna realizace projektu včas.
Řešení je dostatečně flexibilní aby umožnilo různorodým systémům vzájemnou interakci.
Systém, který dokáže zpracovat transakce jakéhokoliv objemu ve standardizovaném rámci.