21. listopadu 2018

Spokojený digitální zákazník

SOITRON NA KONFERENCI ADMEZ CALL CENTRA JAKO STŘÍBRNÝ PARTNER

Dne 20. listopadu 2018 jsme se účastnili 18. ročníku konference ADMEZ Call centra – největší akce v oboru.

Přednášel zde náš kolega, odborník na voice a video, Jan Jiřička na téma Spokojený digitální zákazník.  Stále více se ukazuje, že propojování všech digitálních komunikačních kanálů je dnes pro call centra již nutností a způsob jak si mnohdy udržet i spokojené zákzaníky.

Na našem Soitron stánku jste se setkali i s jinými našimi specialisty, získali důležité poznatky a mohli jste shlédnout demo aplikaci unblu zaměřenou na finanční sektor, kterou vedl pan Bosko Vuković přímo ze společnosti ublu.

Unblu je collaboration suite, které umožňuje bankám a jiným finančním institucím interagovat s návštěvníky svých webových stránek nebo aplikací v reálném čase.  Agent provádí zákazníka požadovaným procesem a úspěšně s ním ukončí prodeje nebo jiné požadované aktivity on-line.

Související články