Oficiální vyjádření pro klienty společnosti SOITRON v Čechách a na Slovensku:
Během mimořádné situace v České a Slovenské republice jsme v Soitronu v souvislosti s pandemií Covid-19 přijali veškerá nezbytná opatření pro zajištění ochrany zdraví našich zaměstnanců, dodavatelů i byznys partnerů.
Provoz jsme nepřerušili a fungujeme v plném rozsahu, minimalizujeme však práci, která vyžaduje osobní setkání. Ty na nějaký čas nahradí video konference, maily a telefonické hovory.
Service desk jakož i IT support fungují standardně v plném provozu.
Snažíme se přizpůsobit potřebám našich klientů a jsme k dispozici jako doposud. Obchodní tým v pracovních dnech, technický support 24×7.
Děkujeme za pochopení a vstřícnost.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
We are in the process of finalizing. If you want to be redirected to our old version of web site, please click here.