18. března 2020

STANOVISKO PRO ZÁKAZNÍKY O PROVOZU SOITRONU

Oficiální vyjádření pro klienty společnosti SOITRON v Čechách a na Slovensku:

Během mimořádné situace v České a Slovenské republice jsme v Soitronu v souvislosti s pandemií Covid-19 přijali veškerá nezbytná opatření pro zajištění ochrany zdraví našich zaměstnanců, dodavatelů i byznys partnerů.

Provoz jsme nepřerušili a fungujeme v plném rozsahu, minimalizujeme však práci, která vyžaduje osobní setkání. Ty na nějaký čas nahradí video konference, maily a telefonické hovory.

Service desk jakož i IT support fungují standardně v plném provozu.

Snažíme se přizpůsobit potřebám našich klientů a jsme k dispozici jako doposud. Obchodní tým v pracovních dnech, technický support 24×7.

Děkujeme za pochopení a vstřícnost.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Související články