Požadavky
- Nasadit ve společnosti řešení Safetica DLP na prevenci úniku dat (DLP = Data Loss Prevention).
- Zajistit soulad vnitrofiremních procesů a technologií s požadavky nové legislativy (GDPR a zákon o kybernetické bezpečnosti).
- Využít příležitost a aktualizovat stávající postupy nakládání s citlivými údaji tak, aby byly v souladu nejen se zákonem, ale i s očekáváními vedení společnosti.
Řešení
- Zmapování způsobů a podob zpracování dat pomocí modulu Safetica Auditor – odkud data přicházejí, jak vznikají, jak se s nimi nakládá a kam směřují dál.
- Klasifikace dat podle obsahu, původu a dalších metadat.
- Vytvoření pravidel (zásad) pro různé kategorie citlivých údajů.
- Proškolení IT týmu klienta.
Výsledky a přínosy
Získání přehledu a kontroly nad daty ve firmě.
Nové analýzy a statistiky o datových tocích ve firmě.
Žádné neoprávněné nakládání s citlivými údaji.
Systém notifikací, který upozorňuje uživatele, aby věnoval zvýšenou pozornost datům, s nimiž právě přichází do kontaktu.