TŘI V JEDNOM, NOVÝ INTRANET MEDIREX GROUP

Komunikační řešení
Zdravotnictví
Společnost Medirex GROUP zabezpečuje komplexní laboratorní diagnostiku pro zdravotnická zařízení po celém Slovensku. Poskytuje služby stovkám poliklinik, nemocnic či všeobecných a specializovaných ambulancí. Provozuje technologicky nejmodernější a největší centrální laboratoř nejen na Slovensku, ale i ve střední Evropě. Denně vyšetří vzorky od 7-10 tisíc pacientů. Poskytuje zdravotní péči prostřednictvím služeb Nemocnice v Malackách či geriatrického centra SENIOR. Medirex GROUP ACADEMY se věnuje vědě a výzkumu ve zdravotnictví, jakož i podpoře vzdělávání.
Případová studie byla publikována 11.07.2016

Požadavky klienta

  • modernizovat zastaralý intranet tak, aby byl přehlednější a aby na něj mohli oprávnění pracovníci publikovat informace bez asistence IT oddělení
  • zpřehlednit a zefektivnit řízení dokumentace
  • zlepšit management porad, aby se daly snadno dohledat nejen základní informace o poradě, ale sledovat i plnění úkolů a projektů, které z nich pro jednotlivé pracovníky či týmy vyplynuly
  • vytvořit efektivní nástroj na podporu interní komunikace ve společnosti tak, aby bylo možné budovat firemní kulturu a sdílet navzájem informace ze života společností Medirex GROUP

Naše řešení

  • vytvoření portálu postaveného na platformě Microsoft SharePoint, která podporuje podnikovou komunikaci, spolupráci a sdílení dokumentů
  • využití vestavěných možností SharePointu
  • vývoj speciálních nástrojů a přizpůsobení systému tak, aby vyhovoval specifickým požadavkům zákazníka

Výsledek

Živý, neustále aktualizovaný portál s nejnověšími firemními správami, kalendářem událostí i monitoringem médií.

Zpřehlednění dokumentace - vždy je jasné, zda je dokument platný, kdo ho kdy upravoval, kdo schválil, případně jak vypadaly předešlé verze

Efektivnější a adresnější (pro jednotlivé divize či oddělení) zveřejňování obsahu.

Systém pro elektronický koloběh a schvalování faktur.

Možnost vyhledávat informace i lidí, například podle jména a příjmení, emailové adresy či čísla klapky.

Efektivní systém reportingu s dosahem na nižší úrovně řízení.

Zlepšení plánování porad a vytvoření nástroje, který dává manažerům přehled o tom, kdo na čem pracuje a kdy je plánovaný termín dokončení úlohy, či projektu.

PAVOL PLEVA

Applications Business Unit Manager Soitronu

Prokázali jsme, že umíme naplno využít nejen vestavěné možnosti SharePointu, ale také přizpůsobit a doladit systém tak, aby vyhovoval specifickým požadavkům zákazníka.