NOVÝ KOMUNIKAČNÍ KANÁL V RAIFFEISENBANK

Komunikační řešení
Finančnictví a pojišťovnictví
Mnohokráte po sobě oceněná banka roku Raiffeisenbank stále zkvalitňuje své produkty a služby, proto ve svém kontaktním centru spustila námi nasazený Live Chat, který dnes nahrazuje většinu e-mailové komunikace. Operátor vyřizuje požadavky klientů v reálném čase a zároveň dokáže bezpečně sdílet obsah na své obrazovce.
Případová studie byla publikována 06.04.2021

Požadavky

  • Nový komunikační kanál chatu z webu a mobilních aplikací při dodržení přísných bankovních bezpečnostních standardů.
  • Zajištění pomoci klientům kdykoli potřebují.
  • Integrace do požadovaných systémů.

Řešení

  • Live Chat Unblu je nyní k dispozici zákazníkům na webových stránkách, stejně jako v mobilních bankovních aplikacích Raiffeisenbank.
  • Součástí řešení Live Chat Unblu je nejenom chat, ale také collaborative browsing – bezpečné sdílení obsahu mezi klientem a operátorem v reálném čase.

Výsledky a přínosy

Zabezpečuje holistický pohled na příchozí požadavky klientů.

Rychlé poskytnutí rady v okamžiku, kdy zákazníci potřebují pomoc.

Nahrazuje většinu komunikace prostřednictvím e-mailu.

Nový komunikační kanál preferovaný klienty.