CUSTOMER EXPERIENCE ROZHODUJE
Omnichannel
CRM
Analytika
AI
Workforce
Zaměřuje se na plánování směn, nebo integrace s elarningovém nástrojem, přehled vyhodnocování práce operátorů.
CPaaS
Hlavním přínosem je jednotné propojení mezi business aplikacemi a klienty (zákazníky). Klienti mohou využít digitální kanály dle svých vlastních preferencí (SMS, RCS, WhatsApp, web a další). Integrace business aplikací a systémů je rychlejší a efektivnější.
Zákaznická zkušenost
Proč bychom se měli zabývat zvýšením zákaznické zkušenosti? Je to jednoduché. Pozitivní zkušenost vede k opakovanému nákupu. Naproti tomu při negativní zkušenosti je ochoten zákazník okamžitě změnit značku, i když ji do té doby upřednostňoval. Proto by se firmy měly snažit vyjít vstříc zákazníkům a komunikovat s nimi přes ty komunikační kanály, které zákazník upřednostňuje. Vhodné je i nasazení umělé inteligence, ale tady pozor, aby byla nasazena tam, kde je to vhodné. Pokud zákazník neobdrží požadovanou informaci od AI, tak by měla být nasazena okamžitě efektivní komunikace s back officem – tedy živým operátorem.
Videa kontaktní centra
V následujících videech z kontaktního centra si můžete vyslechnout rozhovor dvou odborníků Marcela Vejmelky, Business Consultant ze společnosti Soitron a Jaroslava Martana, CSE ze společnosti Cisco. V rozhovoru se věnují tématu jako je employee experience a technologická podpora obsluhy kontaktních center. Debatují o nasazení umělé inteligence do kontaktního centra. Vysvětlují co je tzv. universal harness pro umělou inteligenci a jak pomáhá technologie, které říkáme Agent Assist. Společně otevírají i otázku cloud nebo on-premise.