Dne 20. listopadu 2018 jsme se účastnili 18. ročníku konference ADMEZ Call centra – největší akce v oboru.
Přednášel zde náš kolega, odborník na voice a video, Jan Jiřička na téma Spokojený digitální zákazník. Stále více se ukazuje, že propojování všech digitálních komunikačních kanálů je dnes pro call centra již nutností a způsob jak si mnohdy udržet i spokojené zákzaníky.
Na našem Soitron stánku jste se setkali i s jinými našimi specialisty, získali důležité poznatky a mohli jste shlédnout demo aplikaci unblu zaměřenou na finanční sektor, kterou vedl pan Bosko Vuković přímo ze společnosti ublu.
Unblu je collaboration suite, které umožňuje bankám a jiným finančním institucím interagovat s návštěvníky svých webových stránek nebo aplikací v reálném čase. Agent provádí zákazníka požadovaným procesem a úspěšně s ním ukončí prodeje nebo jiné požadované aktivity on-line.
We are in the process of finalizing. If you want to be redirected to our old version of web site, please click here.