SOITRON SEMINÁŘ:
Inovativní AI řešení pro komunikaci se zákazníkem
Moderní kontaktní centra využívají AI ke zlepšení zkušeností a efektivnější komunikaci.
A tohle řešení umí rozhodně pomoci i vaší společnosti.
Na našem semináři vám exkluzivně ukážeme jedinečné AI řešení pro kategorizaci emailů s umělou inteligencí, které odbřemení vaše zaměstnance od rutinních prací a poskytne jim rychlejší přístup k firemním informacím. Praktické ukázky vám pomohou nahlédnou do nových trendů moderního reportingu s aplikovanou umělou inteligencí.
PROGRAM
Na praktických příkladech vám ukážeme jak snadno a rychle můžete využívat AI funkcionality přímo v CRM systému. Představíme umělou inteligenci a automatizované procesy pro různé typy uživatelů, které výrazně zvyšují produktivitu pracovníků v kontaktu se zákazníky a zefektivňují multikanálovou komunikaci společnosti.
Představíme vám moderní a snadný způsob využití různých nástrojů ve většině firem bez dodatečných velkých nákladů na implementaci. Zprávy jsou vizualizovány v Power BI, což umožňuje intuitivní zpracování a prezentaci údajů pro uživatele. Díky integraci s Azure ukážeme, jak nejlépe využít cloudové technologie ke zpracování a zajistit jejich dostupnost a spolehlivost. Na praktických příkladech ukážeme novinky ve využívání umělé inteligence ke kategorizaci emailů, což umožňuje jejich efektivnější zpracování a ucelenou komunikaci se zákazníky.
Rezervujte si svůj čas na seznámení se s inovativním využitím AI, které zlepší efektivnost zákaznického centra ve vaší společnosti.
Budete se moci setkat s našimi odborníky ze Soitronu a partnerské společnosti Millennium, která se specializuje na digitalizaci
a vývoj inovativních řešení.
Těšíme se na vás!
ORGANIZAČNÍ POKYNY
TERMÍN KONÁNÍ
MÍSTO KONÁNÍ
Sokolovská 11, Praha