KARIÉRA

Kariéra v Soitronu

Vítejte na našich kariérních stránkách, které vás zavedou do světa moderních technologií, vzdělávání a možností pro váš kariérní růst. Připravte se na přímou a otevřenou komunikaci a neformální vztahy. Chceme, abyste věděli, že zaměstnanci jsou pro nás stejně důležití jako zákazníci. Pokud hledáte společnost, která neustálé zlepšování nevnímá jako povinnost, ale jako životní styl, tak jste tady správně! Podívejte se na naše nabídky IT práce a staňte se součástí Soitron týmu.

Otevřené pozice

NENAŠLI JSTE POZICI PRO VÁS?

I když momentálně pro vás nemáme otevřené vhodné pracovní místo, nezoufejte. Máte-li zájem pracovat v naší společnosti nebo pokud ještě studujete a rádi byste s námi zůstali v kontaktu, neváhejte se nám ozvat. Napište nám, o jakou práci byste měli zájem a my se vám ozveme.

Proč byste měli pracovat právě u nás?

ŠPIČKOVÉ TECHNOLOGIE

V Soitronu se setkáte s prvotřídními technologiemi od světových dodavatelů, jakými jsou Cisco, Microsoft, Ui Path, PaloAlto, VM Ware, Oracle, Avaya a mnoho dalších. Snažíme se neustále zlepšoat a i díky vašim nápadům přicházet s odvážnými zákaznickými řešeními.

PODPORUJEME KARIÉRNÍ RŮST 

Záleží nám na neustálém rozvoji zaměstnanců. Proto podporujeme jejich vzdělávání, kariérní růst a snažíme se pozice obsazovat nejprve interně. Příležitostí pro váš další rozvoj budou i pravidelné schůzky s nadřízenými i možnost využít pomoci interních a externích koučů.

RODINNÁ ATMOSFÉRA

Přestože jsme se rozrostli, stále si udržujeme atmosféru malé rodinné firmy. Setkáte se s pohodou a otevřenou přátelskou komunikací. Rádi u nás přivítáme i domácí mazlíčky. I když dáváme přednost osobnímu kontaktu, umožňujeme vám také flexibilitu a práci z pohodlí vašeho domova.

ZÁLEŽÍ NÁM NA LIDECH

Z benefitního balíčku si můžete vybrat to, co vás nejvíc zajímá. Mezi oblíbené benefity patří např. multisport karta, jazykové kurzy, masáže, různé poukázky a adrenalinové aktivity. Kromě toho u nás dostanete 3 sickdays, 5 dní dovolené navíc a 2 dny na dobrovolnictví.

Inspirujeme k náročnosti

Máte smělé plány, při kterých někdy pochybujete, že se jednoho dne stanou skutečností? Stačí si jen věřit, být odvážný a neleknout se první překážky. Svého vytouženého cíle můžete dosáhnout i s naší pomocí.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Jaké jsou možnosti kariérního růstu?

Dbáme na odbornost a vzdělanost našich zaměstnanců, a proto jim věnujeme svůj čas, sdílíme know-how či zaměřujeme jejich pozornost na potřebné certifikace. Díky tomu mají možnost se rozvíjet a kariérně růst. Mimo jiné většina povýšení přichází právě z interních řad, takže pokud vidíme potenciál, dáváme mu šanci a prostor. Otevře se vám také možnost využití interních přestupů, například z netechnické sféry do IT, přesuny mezi týmy, dokonce i do našich sesterských společností Millennium či 2Ring. Všechny otevřené pozice posíláme do celé firmy a můžete na ně doporučit známého nebo se sami přihlásit.

Jak začít kariéru Network specialisty?

Doporučujeme začít studiem na střední škole, případně pokračovat i na vysoké škole v oboru sítí. Dá vám to nejpevnější základy. Další možností jsou kurzy CCNA. Velmi dobré zkušenosti máme s organizací UCK. Po kurzu stačí projít pohovorem, získávat praxi a vzdělávat se, což je u nás velmi důležité. Při získávání znalostí a zkušeností vám velmi rádi pomohou naši tým lídři a manažeři. Více o tom, jak začít svou kariéru networkáče a jak to funguje na juniorských pozicích se dozvíte v tomto článku.

Jak se připravit na pohovor?

Před pohovorem vám doporučujeme přečíst si ještě jednou popis pozice, na kterou jste se hlásili. Zaměřte se na pracovní náplň a požadavky, protože zejména tomu se budeme věnovat v technické části pohovoru. Připravte si dotazy, které nejsou zodpovězeny v popisu a zajímají vás. Na pohovor přijďte včas a vyhraďte si na něj dostatek času. Pohovory vedeme v příjemné, přátelské atmosféře. Určitě se nebojte zeptat, pokud něčemu nerozumíte. Je důležité, abyste měli všechny informace a uměli se správně rozhodnout. Více informací naleznete ZDE.

Máte IT pozice vhodné i pro ženy, případně maminky?

Podporujeme rovnost příležitostí v každém směru. Snažíme se přizpůsobovat maminkám flexibilním pracovním časem, prací z domu i zkrácenými úvazky. Držíme vám dívky prsty, abyste našli odvahu jít do IT. A pokud potřebujete poradit ohledně pozice nebo směrování, určitě se nám ozvěte na soitroncscareer@soitron.com, velmi rádi vám pomůžeme..

PRÍBEHY NAŠICH ÚSPEŠNÝCH

Martin Kameniar

Martin je součástí našeho Soitron týmu přes 17 let. O IT se zajímal již během studia na střední škole. Nejprve ho lákala cesta „ťaře“. Jako vysokoškolák k nám nastoupil na pozici Servisní technik, kde začal nabírat první pracovní zkušenosti. Později se posunul na pozici Systémový technik, v jejímž rámci se věnoval síťové a serverové infrastruktuře (HW i SW části). Studium na vysoké škole „Matfyz” (Fakulta matematiky, fyziky a informatiky) a vzniklá příležitost ho dovedly ke specializaci týkající se návrhu a implementace Microsoft technologií, zejména SharePoint server a Microsoft SQL Server. Microsoft řešení ho oslovila natolik, že se z něho stal certifikovaný Microsoft trenér. K prezentování a školení měl stále blízko, takže se mu díky certifikaci otevřely další možnosti seberealizace. O pár let později přešel do nově vytvořeného aplikačního týmu, kde se podílel na vytváření nových produktů a budování infrastruktury pro tato řešení. Jeho pracovní cesta dále směřovala na manažerskou pozici. Jako Infrastructure Team Leader vedl tým zastřešující infrastrukturní část projektů. Příchodem cloud infrastruktury a služeb procházel spolu s týmem transformací a aplikací nových trendů v projektech. Martinovi záleží na neustálém profesionálním růstu a ve vzdělávání podporoval i svůj tým. Svou kariéru posunul ještě o level výše, když uspěl v dalším interním „výběrku“ na pozici Infrastructure Business Unit Manager. Aktuálně řídí Presales a Technický tým na Slovensku a v Česku. Jeho ambicí je nadále rozvíjet tým, přinášet nové technologie a pomáhat zákazníkům zefektivňovat jejich procesy. Martin má rád výzvy nejen v pracovní oblasti, ale i v soukromí. Jednou z jeho top zálib je freediving (nádechové potápění), kde dosahuje osobních rekordů. Před pár lety se potápěl v té době v nejhlubším bazénu na světě známém také jako Y-40. Bylo to v italském městě Montegrotto, kde dosáhl 42 metrů a ponor trval přes 2 minuty. S rodinou rádi cestují a poznávají nová místa. 

Zobrazit více

Marianna Richtáriková

Majka je v Soitronu již dlouhá léta. Začínala jako technička – instalovala počítače, navrhovala a upravovala optickou kabeláž. Následovalo presales období, kdy pokrývala různé technologie od Microsoft produktů, přes síťová řešení, IP telefonii, servis a řízené služby. Tato práce se asi nejvíce podepsala na jejím dalším směřování a v roce 2013 se stala manažerkou Presales týmu. Majku baví neustále objevovat to, jak věci fungují a skládat mozaiku z těch správných řešení. Kromě toho ráda pracuje s lidmi. Zjišťuje, co je motivuje a snaží se kolem sebe vytvářet atmosféru, ve které se kolegové cítí dobře a mohou naplňovat své ambice. I tato vlastnost byla jedním z důvodů, proč Majka začala vést networkový tým, kde působí jako Business Unit Manager. Práce však není jedinou Majčinou vášní. Ve svém volném čase cestuje, chodí po horách, jezdí na kole, čte a miluje debaty se svými dětmi.

Zobrazit více

Martin Baboľ

Martin je Soitroňákem už přes 10 let. Začínal na pozici Service Desk Operator. Půl roku mu stačilo k tomu, aby byl promován na Servis Koordinátora. Vedle autorizovaného servisu pro HP, IBM a Cisco zařízení, přebral zodpovědnost za svého prvního zákazníka. Postupně se tak naučil budovat vztah se zákazníky, připravovat cenové nabídky a hledat řešení šitá na míru. V roce 2013 se Martin posunul na pozici Account Delivery Manager s odpovědností za téměř 40 zákazníků, a to především ve veřejném sektoru. Snaží se udržovat dlouhodobé a kvalitní vztahy, které staví na profesionálním přístupu. Baví jej samotná interakce se zákazníkem a nestandardní situace, které během ní mohou vzniknout. Jako správný IT nadšenec miluje počítačové hry. Kromě toho má rád lyžování a automobilový sport.

Zobrazit více

FILIP KOVÁČ

Filip se už během střední školy zajímal o technologie i o právo. Jelikož se chtěl věnovat oběma oblastem, rozhodl se pro mix. Po maturitě začal pracovat jako IT Support a přitom vystudoval právo. Nakonec ho IT zcela zlákalo. V roce 2009 nastoupil do Soitronu na pozici Service Desk Operator a po čase se z něho stal Account Delivery Manager. Tato pracovní pozice mu umožnila věnovat se více plánování a managementu. Filip si mezitím odskočil ze Soitronu, nabral další nové zkušenosti zejména s zřízením týmů a v roce 2018 se k nám opět vrátil. O 2 roky na to se u nás vyhlásilo interní „výběrko“ na pozici Project Management Office Business Unit Manager, ve kterém Filip uspěl. Od tohoto momentu má pod palcem projektové manažery na Slovensku a v Čechách. Při vedení a podpoře týmu klade důraz zejména na vzdělávání a osobnostní rozvoj. Tam, kde vidí náznak chaosu, vnáší pořádek. V roce 2023 posunul své manažerské zkušenosti ještě o krok dále, když znovu obstál ve „výběrku“. Aktuálně před ním stojí velká výzva – sloučit oddělení supportu, které zajišťuje a řídí podporu u našich zákazníků s týmem projektových manažerů a nastaví jejich efektivní fungování. Filip je důkazem toho, že má-li člověk chuť postupovat, může to dotáhnout daleko. Vedle toho všeho se stíhá věnovat golfu, cestování, čtení, procházkám s pejskem a mnohým jiným koníčkům.

Zobrazit více

Ján Prostredný

Jan je Soitroňákem od roku 2006, kdy se stal součástí našeho pražského officu, který v té době sestával jen ze tří lidí. Původem je Slovák jako řepa, ale za ta léta se u našich českých bratrů asimiloval natolik, že mu dnes nikdo neřekne jinak než Honza. Svou kariéru odstartoval jako systémový specialista pro routing, switching a wireless. Po třech letech ho kolegové zlákali do supportního týmu na pozici Account Delivery Managera, kde se věnoval zejména řízení dlouhodobých obchodních vztahů s klienty založenými na SLA smlouvách. K této pozici časem přibyla také role IT Managera pro společnost Prakab, kde v rámci outsourcingu působil více než 3 roky. Jelikož zkušeností a výzev nikdy není dost, Honza se začal věnovat i projektovému managementu, který jej od roku 2016 zaměstnává naplno až dosud. O jeho vytrvalosti a odhodlání máme důkazy nejen z pracovního, ale i soukromého života – od roku 2017 ušel několik tradičních pěších poutních cest (do Santiaga de Compostela, Montserratu, Assisi, atd.) a ušel více než 2 000 kilometrů. Rád sportuje, tančí a zapojuje se do dobrovolnických činností.

Zobrazit více

Tomáš Turkovič

Tomáš nastoupil do Soitronu v roce 2006 jako zkušený headhunter. Hned na začátku dostal příležitost řídit mladý a dynamický tým recruiterů. Chopil se šance a už zanedlouho probral i oddělení HR back office, což mu rozšířilo jeho dosavadní zkušenost o oblast zavádění procesů a systémů. V roce 2009 převzal komplexní odpovědnost ředitele oddělení lidských zdrojů. Zanedlouho na to přibral pod sebe divizi outsourcingu, což mu přineslo zcela nový pohled na fungování společnosti. Jeho odhodlání, úspěch a odvaha mu umožnily byznysově růst nejen na Slovensku, ale také na zahraničních trzích. Momentálně řídí v rámci outsourcingové divize 6 zemí. Tomáš je příkladem člověka, který dostal v Soitronu prostor pro růst, realizaci vlastních nápadů a dnes je úspěšný člen nejvyššího managementu společnosti. Ve volném čase rád jezdí na kole, griluje, fandí Chelsea, svému psovi a v neposlední řadě své dcerce Mii.

Zobrazit více
  • <
  • >