Požadavky klienta
- Systém, který zabezpečí, aby ověření probíhalo přirozeně v rámci běžného rozhovoru s operátorem.
- Dostatečně rychlé a bezpečné ověřování jako je ověřování pomocí systému Karta a čtečka TB.
Naše řešení
- Biometrická technologie FreeSpeech od společnosti Nuance.
- Rozsáhlé testování a ladění systému tak, aby ověřování probíhalo dostatečně rychle a zároveň, aby nedošlo k neautorizovanému přístupu do systému, ani k odmítnutí legitimních pokusů o prihlášení integrace s jinými bankovními systémy.
- Vytvoření intuitivního uživatelského rozhraní pro agenty kontaktního centra DIALOG Live (realizované ve spolupráci se společností 2Ring za použití řešení 2Ring AGENT DESKTOP).
Výsledek
Tatra banka jako první banka na slovenském trhu a zároveň i v celé střední a východní Evropě přinesla klientům možnost komfortní autentizace pomocí hlasové biometrie.
V současnosti mají klienti Tatra banky při volaní do kontaktního centra DIALOG Live pri autentizaci více alternativ, nejen systém Karta a čtečkaTB.
Ověřování hlasem je pro klienty atraktivní služba – po dvou letech od spuštení služby evidovalo kontaktní centrum DIALOG Live více jak 250 tisíc hlasových vzorků.
Zkrácení přiměřené délky hovorů a zvýšení efektivnosti kontaktního centra, které bude moci věnovat více času prodejním aktivitám.
Průměrný čas identifikace klienta přes Kartu a čtečkuTB je 1 minuta 21 sekund, identifikace pomocí hlasové biometrie trvá 27 sekund, tedy díky hlasové biometrii ušetříme jen při identifikaci klienta 66% času.