PŘECHOD NA IP TELEFONIE V ZÁKAZNICKÉM CENTRU VEOLIA ENERGIE

Komunikační řešení
Energetika a distribuce
Veolia Energie ČR je předním českým výrobcem a dodavatelem tepla a elektrické energie v kogeneraci. Vedle tepla a elektřiny Veolia Energie ČR vyrábí a dodává chlad, teplou užitkovou vodu, stlačený vzduch, dusík, atd. a je poskytovatelem multitechnických a energetických služeb.
Případová studie byla publikována 11.07.2016

Požadavky zákazníka

  • modernizace stávajícího komunikačního řešení
  • snížení vysokých režijních nákladů na komunikaci mezi jednotlivými lokalitami
  • nasazení IP Telefonií pro 14 lokalit a více jak 1 800 účastníků
  • modernizace poskytovaných služeb call centra
  • rychlejší a přehlednější reporting

Naše řešení

  • profesionální řešení Avaya Communication Manager, Avaya Call Centrum Elite, Avaya recording WFO, APC UPS, Ateco Wintel
  • centrální správa PBX
  • sjednocení číslovacícho plánu
  • centrální telefonní seznam a konsolidace číselných předvoleb
  • optimalizace komunikačních kanálů do PSTN
  • nové služby pro agenty a managery kontaktního centra (reporting vytíženosti zákaznické linky, monitoring provozu, nahrávání hovorů, centrální tarifikace)