Společnost NAY zaměstnala softwarového robota

Automatizace
Obchod a služby
Za rychlým nasazením softwarových robotů ve společnosti NAY stojí agilní zaměstnanci a tlak zákazníků, kteří kamenný obchod vyměnili za počítač.
Případová studie byla publikována 06.04.2021

požadavky

  • Zvýšit spokojenost zákazníků i zaměstnanců
  • Eliminovat chybovost při manuálních administrativních činnostech
  • Zefektivnit administrativní procesy

ŘEŠENÍ

  • Robotická procesní automatizace (RPA) vybraných procesů
  • Zaškolení klíčového uživatele zákazníka, který působí jako interní konzultant

výsledky

Eliminace opakovaných monotónních činností prováděných zaměstnanci a tím i zvýšení jejich spokojenosti s prací

Zajištění plynulosti procesů při nárazovém zvyšování online prodeje

Zkvalitnění zákaznických služeb urychlením procesů