Požadavky klienta
-
modernizovat zastaralý intranet tak, aby byl přehlednější a aby na něj mohli oprávnění pracovníci publikovat informace bez asistence IT oddělení
-
zpřehlednit a zefektivnit řízení dokumentace
-
zlepšit management porad, aby se daly snadno dohledat nejen základní informace o poradě, ale sledovat i plnění úkolů a projektů, které z nich pro jednotlivé pracovníky či týmy vyplynuly
-
vytvořit efektivní nástroj na podporu interní komunikace ve společnosti tak, aby bylo možné budovat firemní kulturu a sdílet navzájem informace ze života společností Medirex GROUP
Naše řešení
- vytvoření portálu postaveného na platformě Microsoft SharePoint, která podporuje podnikovou komunikaci, spolupráci a sdílení dokumentů
- využití vestavěných možností SharePointu
- vývoj speciálních nástrojů a přizpůsobení systému tak, aby vyhovoval specifickým požadavkům zákazníka
Výsledek
Živý, neustále aktualizovaný portál s nejnověšími firemními správami, kalendářem událostí i monitoringem médií.
Zpřehlednění dokumentace - vždy je jasné, zda je dokument platný, kdo ho kdy upravoval, kdo schválil, případně jak vypadaly předešlé verze
Efektivnější a adresnější (pro jednotlivé divize či oddělení) zveřejňování obsahu.
Systém pro elektronický koloběh a schvalování faktur.
Možnost vyhledávat informace i lidí, například podle jména a příjmení, emailové adresy či čísla klapky.
Efektivní systém reportingu s dosahem na nižší úrovně řízení.
Zlepšení plánování porad a vytvoření nástroje, který dává manažerům přehled o tom, kdo na čem pracuje a kdy je plánovaný termín dokončení úlohy, či projektu.
Prokázali jsme, že umíme naplno využít nejen vestavěné možnosti SharePointu, ale také přizpůsobit a doladit systém tak, aby vyhovoval specifickým požadavkům zákazníka.