STAV PŘED MIGRACÍ
-
Nákladný enterprise systém založený na licencích per server, per aplikace
-
Povinnost platby za servisní kontrakt během celého období
-
Nejasný model licencování a s tím spojené vysoké náklady
-
Poplatky za extra rozšíření a nové moduly
-
Nutnost zaměstnávání trénovaných a certifikovaných lidí
STAV PO MIGRACI
- Jasný systém, bez poplatků za licence na server, per aplikace
- Výrazné ponížení celkových nákladů
- OpenSource software
- Volně dostupná extra rozšíření a moduly
- Zvýšená míra flexibility, škálovatelnosti a dostupnosti
Výsledek
Přehledný a fixní cenový model na celé dohodnuté období.
Flexibilita v modifikaci řešení, bez návaznosti na vývojový cyklus.
SLA s parametry na míru. Service Desk a incident management v rámci SLA.
Platba jen za skutečně využité služby.
Díky novému řešení, které bylo modifikované na základě našich požadavků a potřeb, se nám podařilo snížit operativní náklady o 80%. Migrace na novou infrastrukturu trvala 3 měsíce a proběhla bez problémů a jakýchkoliv výpadků našich služeb.