PŘEDCHOZÍ STAV
-
Licencovaný HP SIM monitoring nástroj
-
Limitované možnosti ohledně hardwarových dodavatelů
-
Náročné přizpůsobení řešení
-
Lokální IT tým dedikovaný na řešení problémů adhoc
-
Systém bez ITSM procesů
-
Nedostupnost služeb Service Desku
SOUČASNÝ STAV
- Moderní monitorovací služba, která dokáže pružně reagovat na neustálé změny v IT infrastruktuře
- Zautomatizování jednotlivých úkonů bez potřeby lidské interakce
- Eliminace výpadků hardwaru, které by znamenaly ohrožení výroby
- Zvýšení stability IT infrastruktury
- Automatické přiřazení vzniklého incidentu správnému týmu, který zajistí jeho zpracování a řešení
ŘEŠENÍ
Standardizované řešení přizpůsobené potřebám zákazníka
Předefinování parametrů ve smluvní SLA
Přenesení kompetencí na dodavatele služby
Využití certifikovaných pracovníků na straně dodavatele služby
Díky monitorovacímu řešení je možné vytvořit ucelený obraz o fungování interní podnikové infrastruktury, o efektivitě vynaloženého úsilí a o vytíženosti jednotlivých komponent. Výrazným benefitem je i úspora finančních prostředků.