DOPŘEJTE SPOTŘEBITELŮM PRVOTŘÍDNÍ ZÁKAZNICKOU ZKUŠENOST A SLUŽBY
Obchod a služby prošly v posledním desetiletí většími změnami než za celé předchozí století. Zákazníci jsou v digitální době mimořádně nároční a zároveň přelétaví. Moderní retailoví hráči vynikají flexibilitou, dokážou nabídnout výjimečnou zákaznickou zkušenost napříč všemi obchodními kanály a také budovat loajalitu klientů.
Zlepšete zákaznickou zkušenost
Infrastruktura pro digitální éru
Snižte si náklady
BUDOUCNOST RETAILU?
Personalizovaná, digitalizovaná a automatizovaná! Přečtěte si, jak se NAY vydal na cestu digitální transformace velkého tradičního maloobchodního řetězce.
Zaměstnejte i vy softwarového robota
Zamýšleli jste se někdy nad tím, jak zefektivnit administrativní procesy či snížit chybovost? Odpovědí je softwarový robot. Více o tom, co všechno dokáže a jak přispívá ke spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Nay, si přečtěte v naší případové studii.
JAK VYUŽÍVAT POTENCIÁL WIFI NAPLNO?
Aby mohla síť drogerií Rossmann v České republice lépe oslovovat svoje zákazníky, rozhodla se spustit nový věrnostní program Rossmann Club, který nabízí spoustu slev a výhod prostřednictvím nové mobilní aplikace. Bezchybné fungování mobilní aplikace umožňuje moderní Wi-Fi síť, kterou Soitron v extrémně krátkém čase nainstaloval ve všech 136 drogeriích Rossmann. Podívejte se, jak jsme to zvládli.
DIGITALIZUJTE SVŮJ OBCHOD A SLUŽBY
V oblasti obchodu a služeb můžete zlepšováním zákaznických zkušeností jenom získat. Využijte přínosy automatizované komunikace nebo podpory digitálních kanálů v datových centrech. Analyzujte zákaznické chování a zaveďte lokalizační služby nebo zákaznickou Wi-Fi.