SOITRON SERVICE DESK náš tým specialistů je vám k dispozici nepřetržitě, kontakt probíhá přes e-mail nebo telefonicky

ČASOVÉ POKRYTÍ DLE VAŠICH POTŘEB vyberte si balík 8x5, 24x7 nebo na míru podle potřeb vašeho byznysu

PRAVIDELNÉ SETKÁNÍ pravidelná setkání na měsíční, čtvrtletní nebo roční bázi

MONITORING konstantní proaktivní dohled nad kritickými službami a infrastrukturou

PROFYLAXE profylaktika spočívá v profesionálním vyčištění a následném testování techniky

RYCHLÁ REAKČNÍ DOBA kritické incidenty vyřešíme do 30 minut

IT SUPPORT PODLE POTŘEB VAŠEHO BYZNYSU

Zvolte si typ IT podpory, který vyhovuje vašim potřebám. Můžeme vám nabídnout pokrytí po celý pracovní týden nebo v jiném modelu budeme k dispozici nepřetržitě. Vyberte si z nabízených časových balíčků, které poskytujeme, nebo si nechte navrhnout vlastní SLA IT podporu, která nejlépe vyhovuje vašim obchodním potřebám.

8x5

V rámci podpory 8×5 se vašim požadavkům budeme věnovat v přes pracovní dny.

24x7

Soitron Service Desk je vám k dispozici nepřetržitě, během celého roku včetně svátků a víkendů.

custom

Zohledníme vaše požadavky a domluvíme si časové pokrytí, které nejvíce vyhovuje vašemu byznysu.

SPRÁVA IT – BALÍČKY SLA

Naše balíčky jsou přizpůsobeny pokrytí 8×5 a 24x7x365. Za účelem přínosu co největší přidané hodnoty našim klientům jsme rozdělili naši službu na tři základní kategorie. Zorientujte se v naší nabídce IT support.

BRONZE

Doba odezvy (dle pokrytí) 2 hod.
Roční setkání
Sdílený Account Delivery Manager
√  Service Desk
√  Monitoring
√  Management podpory zařízení
√  Management reklamací
√  IT konzultace
Management náhradných dílů
Management výměny hardware
Kritické aktualizace
Profylaxe

SILVER

Doba odezvy (dle pokrytí) 1 hod.
Kvartální setkání
Sdílený Account Delivery Manager
√  Service Desk
√  Monitoring
√  Management podpory zařízení
√  Management reklamací
√  IT konzultace
Management náhradných dílů
Management výměny hardware
Kritické aktualizace
Profylaxe

GOLD

Doba odezvy (dle pokrytí) 0,5 hod.
Měsíční setkání
Dedikovaný Account Delivery Manager
√  Service Desk
√  Monitoring
√  Management podpory zařízení
√  Management reklamací
√  IT konzultace
Management náhradných dílů
Management výměny hardware
Kritické aktualizace
Profylaxe

IT PODPORA A KONZULTACE

Potřebujete vylepšit vaše IT, nebo pomoci s návrhem nových řešení? Naši certifikovaní systémoví inženýři a architekti vám pomohou najít to pravé řešení pro vaši infrastrukturu. V Soitronu věříme, že kromě zabezpečení vysoké dostupnosti a kvalitních služeb je právě technologický rozvoj jedním z klíčových prvků, který ve výrazné míře přispívá ke zvýšení vašich příjmů, zlepšení spokojenosti vašich zákazníků a ke snížení nákladů na provoz infrastruktury.

PC mys dokreslena ako telefon

Chcete se dozvědět více o naší správě IT? Přečtěte si podrobné info v naší brožuře.

Kontaktujte nás

Pokud hledáte komplexní správu IT, jste na správném místě. Zanechte nám svůj kontakt a ozveme se vám zpět.