ZAMĚŘUJEME SE NA

Kladete si otázku: Proč bychom se měli zabývat zvýšením zákaznické zkušenosti? Je to jednoduché. Pozitivní zkušenost vede k opakovanému nákupu. Naproti tomu při negativní zkušenosti je ochoten zákazník okamžitě změnit značku, i když ji do té doby upřednostňoval. Proto by se firmy měly snažit vyjít vstříc zákazníkům a komunikovat s nimi přes ty komunikační kanály, které zákazník upřednostňuje. Pokud zákazník neobdrží požadovanou informaci od AI, tak by měla být nasazena okamžitě efektivní komunikace s back officem – tedy živým operátorem.

PROČ SOITRON

Systémový integrátor Záruka kontinuálního řešení, použití otevřených standardů a alternativních možností

Nejmodernější digitální technologie Neustálé sledování technologických trendů a investice do nových schopností

Rozsáhlé zkušenosti Téměř tři desetiletí zkušeností s kontaktními centry

Podpora vašeho růstu Schopnost podporovat váš obchodní růst, požadavky na kulturu, jazyk a dostupnost služeb

Silné zázemí Vhodná sada technologických dovedností, nástrojů, partnerství pro zlepšení spokojenosti s poskytnutými službami

Mohlo by vás zajímat

Kontaktujte nás