CUSTOMER EXPERIENCE ROZHODUJE

Omnichannel

Přizpůsobte komunikaci individuálně potřebám svých zákazníků prostřednictvím skutečného omnichannelu – použity mohou být všechny komunikační kanály jako jsou video, sociální sítě, sms, hlas.

CRM

V CRM máte všechny informace na jednom místě. Sloučení všech byznys aplikací umožňuje kontaktnímu centru řízení klíčových oblastí komplexně z centrálního systému. Interakce je vždy zaznamenána a může být později analyzována podle potřeby.

CRM

Analytika

Dokážete zpracovat všechny interakce, definovat trendy, identifikovat klíčová témata a tak včas odhalit problémy v komunikaci, anebo naopak nové obchodní příležitosti. Analytika v reálném čase umožní vytvořit superagenty – agenti dostávají na základu obsahu komunikace okamžitě potřebné informace, ve spojení s automatizací mohou být dále prováděny konkrétní úkony. Za pomoci AI můžete specifikovat dotaz na data přirozeným jazykem.

Millada

AI

Již neodmyslitelná součást našich životů. Zístáte výhodu 24/7, dokážete od operátorů sejmout břímě stále se opakujících dotazů. Zpracujete jednoduché požadavky z pohledu klienta/žadatele. Umíte identifikovat požadavek klienta a pomůžete agentovi vyhledat odpověď na dotaz prostřednictvím AI. Budete umět překládat v reálném čase. Z pohledu voicebota se jedná o definici požadavku přirozeným jazykem.

Workforce

Zajišťuje zvyšování kvality poskytovaných služeb a customer experience. Zefektivňuje provoz kontaktního centra.

Zaměřuje se na plánování směn, nebo integrace s elarningovém nástrojem, přehled vyhodnocování práce operátorů.

CPaaS

CPaaS je nadstavba nad omnichannelem a nabízí přímou integraci cloudových škálovatelných komunikačních služeb v reálném čase. Pomáhá v růstu podnikání.

Hlavním přínosem je jednotné propojení mezi business aplikacemi a klienty (zákazníky). Klienti mohou využít digitální kanály dle svých vlastních preferencí (SMS, RCS, WhatsApp, web a další). Integrace business aplikací a systémů je rychlejší a efektivnější.

Zákaznická zkušenost

Proč bychom se měli zabývat zvýšením zákaznické zkušenosti? Je to jednoduché. Pozitivní zkušenost vede k opakovanému nákupu. Naproti tomu při negativní zkušenosti je ochoten zákazník okamžitě změnit značku, i když ji do té doby upřednostňoval. Proto by se firmy měly snažit vyjít vstříc zákazníkům a komunikovat s nimi přes ty komunikační kanály, které zákazník upřednostňuje. Vhodné je i nasazení umělé inteligence, ale tady pozor, aby byla nasazena tam, kde je to vhodné. Pokud zákazník neobdrží požadovanou informaci od AI, tak by měla být nasazena okamžitě efektivní komunikace s back officem – tedy živým operátorem.

Videa kontaktní centra

V následujících videech z kontaktního centra si můžete vyslechnout rozhovor dvou odborníků Marcela Vejmelky, Business Consultant ze společnosti Soitron a Jaroslava Martana, CSE ze společnosti Cisco. V rozhovoru se věnují tématu jako je employee experience a technologická podpora obsluhy kontaktních center. Debatují o nasazení umělé inteligence do kontaktního centra. Vysvětlují co je tzv. universal harness pro umělou inteligenci a jak pomáhá technologie, které říkáme Agent Assist. Společně otevírají i otázku cloud nebo on-premise.

Mohlo by vás zajímat

Kontaktujte nás