Jak jednoduše integrovat nové komunikační kanály? Změna modelu komunikace se zákazníky se jmenuje CPaaS.

Zákazníci dnes poptávají komunikační platformy poskytující nejen bezbřehou flexibilitu v oblasti komunikačních kanálů, zapojení AI, digitalizace ale především řešení, jenž jim umožní konsolidovat informace a data vedoucí k efektivní komunikaci s jejich klienty. Tímto řešením může být právě cloudová CPaaS = Communication Platform as a Service, jejíž hlavním přínosem je jednotné propojení mezi business aplikacemi a klienty (zákazníky). Klienti mohou využít digitální kanály dle svých vlastních preferencí (SMS, RCS, WhatsApp, web a další). Integrace business aplikací a systémů je rychlejší a efektivnější.

Online webinář

Středa 15. 11. 2023

online webinář

Proč?

Pomáhá v růstu podnikání a přímé integraci cloudových škálovatelných komunikačních služeb v reálném čase.

Za kolik?

Účast je bezplatná.


 

Z obsahu:

Na semináři si přiblížíme CPaaS z pohledu integrace business procesů:

  • na příkladech si ukážeme, co může CPaaS nabídnout,
  • ukážeme si, jak složitá (nebo jednoduchá) je příprava algoritmů v grafickém prostředí CPaaS,
  • podíváme se, jak dokáže CPaaS využít umělou inteligenci typu ChatBot/VoiceBot, a to jak ve formě integrace stávajících řešení, tak s využitím AI od Google, IBM, Microsoftu a dalších.

Programem vás bude provázet Marcel Vejmelka

Business Consultant,  Soitron.

Programem vás bude provázet Jaroslav Martan

CSE, Cisco.

Program

ONLINE WEBINÁŘ

Program webináře dne 15. 11. 2023:

09:30  Začátek webináře a online přenosu

11:00  Konec webináře a online přenosu

 

Link na přihlášení Vám zašleme mailem nejpozději den před webinářem. Na webinář se, prosím, připojte 5 minut před jeho začátkem.

Používáme platformu Cisco Webex.

Pokud chcete zhlédnout webinář CPaaS ze záznamu, kontaktujte nás. Nebo si chcete domluvit schůzku, napište nám.