Jak jednoduše integrovat nové komunikační kanály? Změna modelu komunikace se zákazníky se jmenuje CPaaS.
Zákazníci dnes poptávají komunikační platformy poskytující nejen bezbřehou flexibilitu v oblasti komunikačních kanálů, zapojení AI, digitalizace ale především řešení, jenž jim umožní konsolidovat informace a data vedoucí k efektivní komunikaci s jejich klienty. Tímto řešením může být právě cloudová CPaaS = Communication Platform as a Service, jejíž hlavním přínosem je jednotné propojení mezi business aplikacemi a klienty (zákazníky). Klienti mohou využít digitální kanály dle svých vlastních preferencí (SMS, RCS, WhatsApp, web a další). Integrace business aplikací a systémů je rychlejší a efektivnější.
Online webinář
Středa 15. 11. 2023
online webinář
Proč?
Pomáhá v růstu podnikání a přímé integraci cloudových škálovatelných komunikačních služeb v reálném čase.
Za kolik?
Účast je bezplatná.
Z obsahu:
Na semináři si přiblížíme CPaaS z pohledu integrace business procesů:
- na příkladech si ukážeme, co může CPaaS nabídnout,
- ukážeme si, jak složitá (nebo jednoduchá) je příprava algoritmů v grafickém prostředí CPaaS,
- podíváme se, jak dokáže CPaaS využít umělou inteligenci typu ChatBot/VoiceBot, a to jak ve formě integrace stávajících řešení, tak s využitím AI od Google, IBM, Microsoftu a dalších.
Programem vás bude provázet Marcel Vejmelka
Business Consultant, Soitron.
Programem vás bude provázet Jaroslav Martan
CSE, Cisco.
Program
ONLINE WEBINÁŘ
Program webináře dne 15. 11. 2023:
09:30 Začátek webináře a online přenosu
11:00 Konec webináře a online přenosu
Link na přihlášení Vám zašleme mailem nejpozději den před webinářem. Na webinář se, prosím, připojte 5 minut před jeho začátkem.
Používáme platformu Cisco Webex.