V srpnu 2021 jsme se stali partnery společnosti NICE, světového lídra v oblasti digitalizace zákaznické péče, pro řešení NICE CXONE. Naši zákazníci tak mohou využívat výhod cloudové platformy pro řešení customer experience.
NICE dnes poskytuje svůj produkt více než 25 tisícům firmám ve více než 150 zemích včetně 85 společností z žebříčku Fortune 100.
NICE CXone umožňuje firmám plně se soustředit na své digitální strategie, a to vše pod jednou platformou. NICE CXone je plně škálovatelná cloudová platforma pro omnichannel kontaktní centra v rámci komplexního ekosystému řešení customer experience. Firmy platí pouze za to, co používají na základě širokých možností škálování systému a snadné integrace jakýchkoliv komunikačních kanálů.
Díky jednoduché integraci a nejlepším službám na trhu je NICE CXONE ideální volbou pro firmy všech velikostí, které postupně chtějí přecházet na cloudová řešení a svou konkurenční výhodu hledají v analytice, optimalizaci řízení pracovních sil (WFO) nebo omnichannelu,
říká Mikuláš Magdolinič, Business Unit Manager, SOITRON.
We are in the process of finalizing. If you want to be redirected to our old version of web site, please click here.